Ont så ini helv..../Francesca



Plockat fram vår jackorna, för nu e det snaaart VÅR!

Ja, asså jag kan typ inte gå... vi tränade ett pass som heter Burn igår, lår, rumpa och mage asså jag kan inte gå, pallar inte att träna idag. Det där med att träna bort träningsverk känns ganska orimligt..

Men solen skiner och jag vill börja använda mina nya och gamla vårkläder!!!

Men jag tänker att när jag väl hänger in min jäkla Canada Goose piss fula otympliga jacka, vill jag inte ta ut den igen. Så jag avvaktar helt enkelt lite med att sätta på vår jackan, det får bli liiite varmare och liiite säkrare!

Jag kanske ska träna magpasset ändå...?
Ah, vi får se!


Emely, Martine, Angie kommmer till mig sen, mysigt!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0