Otursförföljd/Francesca








Eftersom jag inte kan ta bilder för att laddaren till kameran e borta, lägger jag in gamla bilder på en väldigt väldigt full och blondare Francesca. Det var mammas överrasknings -50 års fest i Oktober 2009.

Jag tror på allvar att jag e otursförföljd när det gäller datorer.


Min pojkväns dator har fått ett kanonvirus, en katt som sitter på en röd kudde, det ploppar typ upp 1000 rutor i sekunden. De e bara jag som lyckas förstöra tekniska saker, som datorer, jag råkade omformatera hans dator en gång, jag gjorde det verkligen omedvetet... helt sjukt! Jag tröck på F11 for recovery, sen börja den bara radera saker och man kunde inte stoppa.

Min dator som jag fått av pappi är total paj, den har varit inlämnad typ tre gånger och funkar fortfarande inte, den funkar ibland om man har tur.

En annan dator som vi har är i Norge och kommer typ inte hem, en kompis lånade den till Thailand och nu e den i Norge.. hur?

Nu när jag sitter med Angelicas dator har den stängts av utan anledning tre gånger...

Så.. jag har typ ingen dator, ingen kamera och snart går väl mobil jä-eln sönder.. peppar peppar...

Jag sitter själv hemma och saknar min älskling helt enkelt...

Har FORTFARANDE inte hittat laddaren till kameran...

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0