Plugg/Francesca


Angelica är övertrött, galen, crazy efter en låååång dag!








Francesca;)





Angelica




Frannie trött som fan...



Hotell Kramer=)


Nu har Martine och Emely kommit hem till mig och Angelica. Vi pluggar för fullt, äter godis och chokladbollar, som Martine var nere och köpte.

Jag ska så snart köttfärsen tinat, laga köttfärsbiffar med potatis och sås, mums!

Lägger ut några fler bilder från Malmötrippen. Jag trivs ganska bra i Malmö. När jag pluggade till fasighetsmäklare bodde jag där var tredje vecka, fyra dagar i rad, under ett års tid. Då bodde jag jämt på Hotel Kramer på Gustav Adolfs Torg. Helt underbart!! I miss...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0