Shooho/Francesca






Martine satt och pluggade engelska på gymmet innan jag kom, snacka om effektiv!



Jag var trött redan INNAN passet...

Martine värmer upp innnan passet haha




Moi, ingen kommentar...


Nu börjar Mad Men på 9:an, alltså en av världshistoriens bästa serie!

Jag och Martine har tränat Body Step idag. Det e så skönt för att jag känner att jag har börjat komma igång med träningen. Men det känns fortfarande som jag har blivit överkörd av en bil för jag har så ont i kroppen.

Angelica sover hos mig i natt, alltid skönt med lite sällskap. Det kan bli ensamt i 96 kvm när man inte har sin älskling hos sig....

Var hos mammi innan och kollade på film. Man kan säga att vi e lika filmgalna båda två. När jag bodde hemma hyrde vi film varje kväll, ibland två. Det var typ vår förtjänst att Preem macken i Ljungsbro hade råd att hyra ut filmer. Jag har verkligen sett allt.

Nu ska jag ta en välförtjänt dusch!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0