Soffan är fiiin igen!!/Francesca







Jag har fått en ny soffa för 89 kr kan man säga. Helt otroligt, vår soffa var full med noppror, då köpte jag denna noppermaskin på Claes Ohlson och varenda noppra är borta! hahaha

Angelica drog till Stockholm och lämna maj själv... kunde följt med såklart, men jag pallar inte. Hade varit (kraftigt;) roligt dock, men men some other time, det e ju inte så att Angelica aldrig åker dit, det e typ hennes andra hem numera(?)


Det gick bra på Ljunkan för mig och Martine, nu e 50 enkäter ifyllda, Bra där!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men men jag kommer nog på nåt, det e bara när man inte har nåt att göra man har tid att poosa med en noppermaskin i webkameran.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0