SOL/Francesca








Min M:s rygg i Berg...

Asså shit vad lite bilder vi tog i somras, hittar inga eller så e de på en annan dator, i sommar ska jag iallafall ta VÄLDIGT mycket bilder, that´s it!


Jag sov hos mammi i natt. Det e så tomt hemma i min gamla läskiga lägenhet, haha.

Jag vaknade till solen, helt underbart, nu e snart våren här. Den har redan kommit till malmö så klart! de har haft sju dygn i rad med plusgrader. Men statistiskt sett är våren här den 20 mars så det e ju inte långt kvar.

Jag e ledig från skolan, ska göra klart ett arbete som ska in på måndag, ska se till att det blir klart idag så att jag e helt ledig i helgen.

Angelica och Emely har åkt till Stockholm, kul för dom!!

Jag ska först gå ut runt Stångån med Criztall och njuta av solen.

Puss


Kommentarer
Postat av: johanna

haha, kul att alla kollar på mig när jag försöker komma upp!

2010-03-05 @ 23:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0