Söndag/Francesca













Min bror till vänster och hans helsköna vän!!

Det e söndag idag... inte så kul, jag vet inte varför jag inte tycker om söndagar.. Pappa e hemma hos mammi och lagar mat så vi ska äta snart... gott gott!

Sen ska vi åka och kolla på lite hästar, araber...
Jag blir så jälkla sugen på att rida, jag kam ju inte rida på min polle, han e ju lite liten. Jag ska fasen skriva in mig på en ridskola, bara jag får rida!

Igår hade vi kul, det var jag, mamma, min ena lillebror och hans kompis. Men där vi var är ju ett ställe för lite äldre om man säger så.... har aldrig varit där tidigare, men vi var ju där för att lyssna på mammas kompis som upptädde. Det var iallafall kul och bra!

Ikväll ska jag och Martine kolla på oscarsgalan, sen kommer vi prata om den i programmet, massor smaskigheter;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0