Stiletto/Francesca

TOPPEN








BOTTEN





VECKANS MAN



Ja, vi pratade ju om vilka kändistjejer som egentligen är snyggast och sexigast. Det var 1500 brittiska män som blev tillfrågade. På toppen kom Kelly Brooke. Vi visste ju inte riktigt vem hon var, men hon är tydligen en brittisk modell och skådespelerska.
Därefter, som tvåa kom Megan Fox.

I botten kom Lily Allen och Victoria Beckham.
Jag blev lite fundersam för jag inte riktigt såg skillnaden mellan Victoria Beckham och Megan Fox, men nu ser jag, det e helt enkelt så att Victoria Beckham är inte sexig i killars ögon, utan det e tjejer som tycker att hon klär sig snyggt och därför tycker att hon e snygg.

Megan Fox däremot är snygg i killars ögon.

Men i mina ögon e iallafall Lil Wayne mäktigt snygg, därför blev han Veckans Man som är vår nya programpunkt!

Ni får gärna tipsa oss om Veckans Man, det kan vara nån okänd, känd, någon som gjort nåt bra, eller någon som bara är snygg eller snäll!

Nu ska jag kolla på Debatt med Lennart Ekdahl... funny, NOT men det finns inget annat bra.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0