Sunday/Francesca

Snygga som få...

 




De var riktigt roligt igår på modevisningen. Strandgatan 2 hade förvandlats till en modeshow, det var Filbytergallerians kläder som visades. Inte så snygga kläder men det e roligt att något "udda" händer i denna tråkiga stad. Att alla inte flockas kring ågatan utan kanske vågar sig ner ääända till stångån!

Var hemma tidigt dock, vid ett kanske, skönt. Jag har ingen större lust att gå ut som jag sagt tidigare, men suget kommer nog till sommaren, och så vill jag att min älskling ska komma hem!

Fick mina fina skor från H&M igår, jösses vilken vacker skapelse, haha. Sjuuukt snygga till korallmålade tånaglar och brunbrända ben! Jag dööör, vill ha en SOLIG sommar NU!!

Sitter och kollar på Greys anatomy, repris på söndagar, tur!

Ska åka till pappa och äta snart och pussa lite på min häst Cherokee!

Bilder från igår kommer snart, de ligger på Martines kamera.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0