Torsdag/Francesca










Jag är helt galen i att snooza, asså jag har legat och snoozat en timme, var 5:te minut...Det e ju så underbart.. men nu e jag uppe.

Jag har suttit och kollat på Top Model. Asså det e ju knäppt, hur många säsonger har det varit, typ 15? Vart är den riktiga Top Modellen, är det någon som har blivit så stor? Nej..

Jag ska fixa mig och gå och lämna tillbaka jeansen, sen ska jag träna kl. 17.00.

Sen ska jag ta med mig en av kuddarna i min soffa och åka och visa den i butiken där jag köpte den. Jag ska ha en ny soffa för den e så jäkla nopprig, det är inte okej eftersom det inte ens gått ett år...

Solen skiner och jag har vaknat på rätt sida av sängen!

LOVELY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0