Torsdag/Francesca



Lägg märket till crazy Criztalldog in the back...



Älskar den här västen, men den e dessvärre mammas, måste fråga om jag får den av henne, jag kan tom köpa den!!
Ganska bra dag idag, var i skolan från 11-12 och fick reda på tentaresultatet;) Det gick toppen!

Nu sitter jag hemma hos mammi och ska plugga, gillar att skriva på hennes Mac därför är jag hellre här när jag pluggar.
Sen ska jag träna Bodystep med Martine och imorrn blir det styrka med Brorsan och hans kompis! Jag sa ju att jag skulle sätta igång på allvar, inget slöeri här inte!

Puss


Kommentarer
Postat av: fuck you i am from småland

vilken cool header :P

2010-03-04 @ 14:48:38
URL: http://martinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0