Träning!/Francesca






Japp idag har min träningsperiod inför sommaren börjat; och så ska det förbli. Martine har köpt kort på Nautilus idag och jag har haft mitt i över ett år, men har typ inte tränat på ett år ungefär, så jäkla sämst! Min bror och pappa har också kort där nu e det bara Angelica och Emely kvar att värva;)

Så idag tränade vi... jag ska ha rutmage till sommarn så e det!

Nu när det börjar närma sig sommaren så har jag öppnat min "skogarderob" och börjat titta på mina älskade skor, jag insåg att jag kanske ska rensa lite. Men mina favoriter står där och bara väntar=) Det här är ett par av dem... gud vad jag längtar.

Nu ska jag kolla på Bröllopsfotografen, Kjell Bergkvist e ju så bra!
Jag saknar min Mr. M......;(

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0