En tvätt- fredag!/Francesca

Hey Bloggen!





Francescas inköp, snygg tröja och ett par byxor, knappen gick sönder, jävla skit jeans!



Angelica har gått och blivit rik tydligen och har shoppat loss ordentligt senaste dagarna...;)


Francesca i den hetaste outfiten!



Angie in tha House!




The beautiful Madde!


Madde och Angelicas svinsnygga naglar, jag blir lite ssssugen!

Uppdateringen har varit dålig.. det e så tråkigt att skriva när man inte kan lägga ut bilder, jag har fortfarande inte hittat kameraladdaren, heeeeelt sjukt!!!

Ska köpa en ny imorrn, jag kommer förmodligen aldrig att hitta den, vilket är sinnessjukt!
Men Madde e ju här så vi kunde låna hennes kamera=)

Har haft en riktigt intressant fredagskväll med tvätt... mmm... kul!

Angie skulle åkt till stockholm men det blev ändrade planer så nu sitter jag här med Madde och Angie!

Har köpt en jätte snygg tröja och ett par jeans. Köpte ett par jeans leggins först men jag kan inte med dem, det e så fult, så jag lämnade tillbaka dem. Kan inte med det där med att det inte finns nån gylf, mn känner sig som ett barn. FULT, men hur ska jag klara meg i vår och sommar? Jag tror det kommer bli en riktig jeansleggins invasion, det kommer BARA finnas sådana att köpa!

Tur att jag har massa jeans, jag får vänta tills hetsen har lagt sig, för detta e en trend jag inte kommer att haka på, that´s for sure!
Blir Brunch imorrn, på Pitchers, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0