Stiletto/Francesca







Mammas salong och hennes snygga 50-tals skyltning!


Criztall i solen...






Martine ville inte medverka på några bilder idag;)

Sådär ja, nu har vi spelat in Stiletto. Programmet handlar om storstäder, mentaliteten där, att ungdomar idag har lättare att tjäna pengar, bloggar och pokermiljonärer. Glöm inte att lyssna ikväll mellan 20.00-22.00!!
;)

Det har ju hänt lite i radiovärlden här i Östergötland, Bandit, rockstationen kommer in och Lugna favoriter åker ut. Detta tycker jag personligen e tråkigt eftersom jag inte är mycket för rock, eller jo ibland kan det vara riktigt bra, men inte i för stor dos, som typ en hel radiostation som endast spelar rock.

Jag kommer sakna Lugna favoriter, det e alltid skönt att lyssna på det om man e på ett visst humör... Fuck!

Nu har jag och Angelica tryckt i oss en hamburgare var och sitter opch tittar på Top model;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0