The last Stiletto/Francesca




Vi svettades ihjäl i studion, här vinkar vi bye bye...


Mina nya snygga sommar byxor!


Jag just nu, osminkad och vit som ett spöke, ge mig sooool




Angelica i soffan



Criztall dör av värmeslag...


Japp idag sändes det sista Stiletto för den här sommaren för nu tar vi ett sommaruppehåll, men e såklart tillbaka efter sommaren. Sorgligt känns det, som fan!
;(

Jag och Martine var i studion och tipsade om hur man e snyggast på beachen, sommarkärlek och sol!

Nu sitter jag hemma, det e så underbart väder ute, det e sjukt varmt men jag hoppas att jag kan gå ut och lägga mig i Trädgårdsföreningen snart och sola!!

E ledig imorrn vilket e super duper skönt, men det e ju en aning läxor som måste göras så det gäller att inte ligga på latsidan!

Kommentarer
Postat av: TVILLINGARNA

vilken söt liten vovve =)

2010-05-20 @ 06:35:53
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0